Gona

Shopping igen..

Kategori: Allmänt

Heeeej sunshines!
Haft en bra dag? Min natt var ju inte direkt den bästa men det blev min dag hehe..jag va i stan och shoppade en del..jaja jag vet att jag inte skulle men kunde faktist inte låta bli! Rean är ju helt oemotståndlig!!! Köpte två tröjor, Monki och Bikbok..hårprodukter & foundation från Kicks och så varsin present till syrran och mamma! Eftersom mamma redan fått sin present kan jag ju säga vad det är, hennes favorit parfym, Valentino. Hon har nyligen köpt den, efter att ha tatt slut på en flaska eller två men eftersom jag hitta den så mycket billigare än ordinarie pris så var jag tvungen! Mamma blev jätteglad! Till syrran får ni veta senare vad jag köpt. Nej det fanns ingen speciell anledning till att dom fick presenter hehe, hade bara lust!

Sen hade mamma shoppat en massa fina grejer till hemmet också, som jag fick bära hem med två roliga filurer hehe..nu är mamma hemma och det ska ätas! Sen kommer Mirna över för och hjälpa mig med Matte B!

Visar shoppingen ikväll så håll utkik!

LOVE!
XOXO


Mamma jag och syrran drar in "min" pose för ett bra tag sedan! Haha vi är så snygga va..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: