Gona

Shooopping!

Kategori: Shopping

 
Fin gosig tröja fràn H&M


Gime wants - Gime will get haha..

Mina favoriter! Var tvungen och uppdatera med dessa läpsyler medans jag var här eftersom mina förra tog slut..Shabbu, tänk inte ens tanken!! hehe..

 

Yey! Igàr hitta jag och syrran varsin sànhär, dà hade nàgon tagit min, blev ledsen men turen var pà min sida och idag sà fann jag den hängades där!


Gifts..

  
Oversize, cool t-shirt..den ser mer ut som pà första bilden. All good fashion loves me.

 
I loooove them! Ska dock sy in dom till stuprör, annars sà sitter dom helt perfekt - underbara!

 

american style hehe..tog en stor storlek sà den sitter sàdär exakt som jag vill ha det! Love it =)


Nästan 2 kilo schweizisk choklad till mina kära vänner! I know you love me guys haha (a)

Ja, det blev en jäkla massa grejer idag haha men dà förstàr ni säkert ocksà att jag är riktigt glad höhö ;D

PUSSSSSSSS SNYGGINGAR!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: