Gona

En perfekt dag

Kategori: Allmänt

Godmorgon!! Hur mår ni? Jag mår skit. Halsen blev bara värre så jag var tvungen och skippa skolan, men det gör inte så mycket för vi skulle ändå sluta efter lunch, hade bara en lektion som ska tas igen. Har precis duschat, fönat håret, ätit frukost och städat mitt rum så nu tänkte jag sätta mig ner och börja plugga! Ush hatar säga "ska plugga" men skolstarten kom som en våg och nu drunknar vi snart i allt arbete, så man får ta och simma lugnt bara hehe..
Oh gud, jag vet att jag alltid tjatar om att jag önskar att jag var någon annanstans än vart jag är för tillfället men det är så himla skönt att drömma sig bort. Jag är ensam hemma så house musiken är på hög volym och då blir det ju lätt så att man drömmer sig bort..Oh tänk en perfekt dag! Dagen börjar med att man runt 9 äter en stor frukost på en stor balkong i ett hotell med utsikt över havet, lugn housemusik är på och man sitter där i bikini med alla sina vänner..Sedan tar man sig ner till stranden (eller poolen) och lägger sig på solstolar och chillar som fan, hög musik, goda drinkar och massa tjöt..Spelar kort och har det allmänt bra! Ligger där fram till typ 4-5 sedan drar man på sig en skön klänning, lämnar hem grejerna och drar ut för lite shopping, solbruna kroppar, gladiator-sandaler, solblekt hår..åh..iallafall, man får shoppat en massa fina grejer och runt 7 är man hemma, då hoppar man in i duschen och börjar fixa sig och förfesta lite smått, alla blir skitsnygga och är assnyggt klädda och drar ut på någon uteclubb med asbra house-flyt! Dricker och dansar hela natten lång och runt 2-3 så kommer man hem och sätter sig i utomhus-jacuzzin med varsin öl och drar massa roliga skämt, slutligen däckar man på en skön vattensäng och sover ut långt in till nästa dag. Säg mig, låter inte det där underbart?
Eller ni kanske har en annan bild av en perfekt dag? Lämna gärna en kommentar och berätta om hur en perfekt dag skulle se ut för dig? Jag är nyfiken hehe..

Fan haha, blir deprimerad nu när jag tittar ut och ser vart jag är. Jaja, ska inte tjöta hål i skallen på er mer, nu blir det plugg! PUSS











Oh underbart..

Kommentarer

  • joyce säger:

    FÖR ER SOM TRÄNAR VAR MED Å TÄVLA OM DEN FINA

    SPORTKLÄDER FRÅN HM



    KRAM

    2009-01-22 | 14:24:26
    Bloggadress: http://ladiijoyce.blogg.se/
  • Anna säger:

    Den där sista bilden asså... ta mig dit! Eller alla fall till nåt varmt ställe.. bort från slask och snö.. Kram

    2009-01-22 | 15:55:14
    Bloggadress: http://annathomsson.blogg.se/
  • saga säger:

    synd att du blev sjuk :/

    jättefin design btw!

    2009-01-22 | 16:25:59
    Bloggadress: http://saguu.blogg.se/
  • niki säger:

    fina bilder, gillar den sista :D

    2009-01-22 | 16:34:38
    Bloggadress: http://niczue.blogg.se/
  • Anonym säger:

    fett fint(a)

    2009-01-22 | 18:07:06
    Bloggadress: http://tomandbillkaulitz.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Allt lät verkligen suuuper bra, på den perfekta dagen, det ändå jag blev illamående av var 90- tals VATTENSÄNGEN hahaha gonaa,,när du har vart ute i solen o stekt, gått i stan o shoppat, vart ute o festat, sen så va det efterfest med öl i poolen. Det sista man vill ha efter allt det där är en vatten säng hahahah:P

    2009-01-22 | 22:35:52
  • GONA säger:

    SV Alb: HAHAHA fan ja tänkte inte på det ush, ja skippar vattensängen då fan haha :P

    2009-01-24 | 11:36:05
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: