Gona

Party's

Kategori: Allmänt

Oh gud fatta vad sömnig jag är just nuuu! Har haft en helt underbar helg, hoppas på en likadan nästa! Så grymt bra start på året, I love this :P och vet ni, man har inte alltid roligast av att festa! Jag om någon älskar fest..men inte nu, inte dessa hemma/lokal fester, känns så no no no, kommer ju säkert festa en hel del när jag blir 18 men då festar jag åtminstone riktigt, men jag skippar dessa hemmafester, iallafall när man inte känner typ någon där, annars älskar jag det, musik, tjöta, spela kort, äta och dricka..det låter ju underbart? Istället för, ful okänd packad kille som försöker stöta på dig, hånglde par (som inte känner varandra) precis bredvid dig som har typ sex med kläderna på sig? dålig musik (eftersom inte du fick välja haha) alldeles föör mycket dricka, 1ton sminkande tjejer som spanar in dom långa killarna på festen, dom långa killarna som spelar svåra men slutligen har sex med de fula tjejerna..yeah, I could go on forever haha, ni förstår nog hur otroligt patetiska jag tycker sånna där fester är!
På tal om fester så träffa jag min vän G som hade festen i helgen (som jag inte gick på)..haha han var värsta sur att jag inte dök upp, men förklarade läget för honom så han förstod, han funderade på att dra igång med en till fest och lovade mig lite halvt att isåfall ha den här vart vi bor haha, då går jag nog..bara för att det är min vän då förstås, inte för att jag gillar festerna haha..omg va tjötig jag är..men det är bara för jag vart på så grymt roliga fester med syrran, behare och amire att dom här känns så fjantiga haha, och snart blir det ju ännu mer amazing partys om vi gör som planerat, ellerhur tjejer haha!?

Nej, nu blev jag festsugen höll jag på o skriva men det blev jag inte alls, blev bara ännu tröttare..fast får inte sova än, åt precis pannkakor och nu hade mamma lagat muuumsig efterrätt, jordgubbsgrädde med smälta jordgubbar och vaniljkräm...jag tror jag dör! Hejdååå haha, nej fan va jag gillar mat!! Måste slänga in ett Grattis inlägg till broshan idag också fan! Han fyller ju 19..började sådär bara och nu har det blivit som en liten grej att jag gör ett inlägg till mina nära och kära när dom fyller år:P

Nu blir det gotttttttt, för jag tränar och får äta vad jag vill nu! hihi pusss hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: