Gona

Party ikväll!

Kategori: Allmänt

Hej snyggingar! Vad händer denna lördags-kväll? Själv sitter jag hos Nina och väntar på att hon ska duscha klart. Vi ska fixa oss här, mötta upp Itman och sen dra iväg till Tara som ska ha middag/fest ikväll! Ninas mami ska också på fest idag så jag ska strax få sminka henne..

Åkte in till stan idag och tittade runt lite med Nina, men vi hade så mycket att prata om att vi knappt tittade på något..skulle köpa några skor på Topshop, men självklart fanns inte min storlek, sorligt..Jaja får se om det kommer in fler. Nina köpte iallafall en jättefin present till Tara och sen bar det av hem till mig där jag packade mitt pick och pack och så kom vi över hit..Nu ska vi börja fixa oss, jag vet hur ja ska se ut o vad jag ska ha på mig så nu har bara Nina det problemet hehe, men det löser sig nog, as usuall! Meen..det är bråttom nu, så nu måste jag iväg!

Ha så kul denna lördags-kväll!

KISSS


Nina och jag på Freakshowen där vi fick modella =)

Kommentarer

  • Z A K I Y A säger:

    hahah det här kanske låter mysko, men jag tycker verkligen du har jätte fina ögonbryn :| :D

    2009-01-11 | 13:51:17
    Bloggadress: http://zakc.blogg.se/
  • nela säger:

    heej =) tack. wow va vackra ni är. din lillasyster o alla! jag vet inte var man kan beställa de riktigt faktiskt. fråga min syrra =) puss

    2009-01-11 | 17:10:26
    Bloggadress: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här: