Gona

Orka rubrik!

Kategori: Allmänt

Godmorgoooooon sötnosar! Hur mår ni idag?
Själv mår jag prima, är lite hungrig bara hehe..Kunde inte somna förren typ 5-6 igår så det var verkligen skönt att få sova ut! Älskar att i den här familjen blir du (oftst) inte väckt även om du sover till 6 på kvällen! Alla känner medlidande haha, föru var det inte så! Mamma gick alltid upp på lördagar och väckte alla, när vi inte vakna så börja hon laga pannkakor så vi skulle vakna av doften och pappa..gud haha, när han ska väcka en, han kommer in klappande och sjungade och säger "SOVER DU FORTFARANDE!? KLOCKAN ÄR TVÅ GÅ UPP NU DU MISSAR HELA DAGEN JU!!" och när går upp så är klockan förstås 11 hahaha, rolig är han, min pappa..nu går vi ju inte på den mer så han drar en ny taktik, "viskar" till min lillebror att han ska hälla vatten på oss, och då är man såklart uppe och hoppar för man vet aldrig med honom, I learned that the hard way kan man säga hahaha..

Jaja, nu tänkte jag iallafall äta en stor frukost och sedan in och ta och ett lååångt skumbad, med badoljor och hårmaskar och allt vad d e!
Broshan ska ha födelsedagsmiddag ikväll, han fyller 19 år imorgon! Så då får man ju inte va hemma haha, ska ändå till my friend Nina and chilla tills vi drillar hahaha oh gosh jag har så torr humor såhär på morgonen!

Vi får helt enkelt höras senare, peace and looove hihi, kissssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: