Gona

Onsdag!

Kategori: Schweiz vinter 08/09

lalalaala idag är jag superglaaaaad!! för jag har shoppat och droppat som bara dennnnnn hihi :D Hej förresten haha hur har eran dag varit? Juste, börjar inte typ skolan idag? muahaha inte för min del =)
Köpte en present bàde till Mirna och Tara idag! Det var skönt att fà det överstökat faktist, jag missa ju min kära Mirnas födelsedag sà därför blir det i efterskott och Tara ska jag ju till pà lördag sà vill inte stressa med o hitta present samma dag..jag hoppas att dom gillar grejerna iallafall!

har inte sà mycket mer och säg just nu faktist haha, bloggtorka I guess..nu ska jag äta FRUKOST, ja ni läste rätt..jag glömde till och med att äta idag!! Jaja vi hörs senare iallafall, dà kommer bilder pà all shopping, eller nästan iallafall..ni trodde väl inte att jag skulle visa presenterna här? hehe..ha det bra sà länge! pusspuss

  

Kommentarer

  • Mirna säger:

    PRESENT TILL MIGGGGGG :O OOH !:D:D

    2009-01-07 | 20:28:57
  • N A T A S C H A säger:

    Baby ring mig direkt när du kmr hem

    har 3 olika nyheter we need to gossip haha

    te dua shum <3

    2009-01-07 | 21:01:15
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/
  • GONA säger:

    Hahaha miiiirna sötnöt <3

    2009-01-07 | 23:21:19
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: