Gona

Ohhhh vilken start på året :D!

Kategori: Allmänt

OH NI FATTAR INTE HUR GLAD JAG ÄR JUST NU VA!! MITT SCHEMA ÄR HELT UNDERBART!!
Vet inte varför spanskan står med fortfrande men där går jag inte längre så jag börjar alltså 12 varje måndag!!! Får det bli bättre eller?
Och äntligen har vi idrott på eftermiddan igen!!
Och nu kommer nya kurser, affärsengelska, foto och naturkunskap!!
Affärsengelskan är något jag verkligen kommer behöva, och foto wihu, jag ska lära mig allt om systemkameror och sedan ta o köpa mig en tror ja fan!
Naturkunskapen har jag däremot blandade känslor för..det första jag tänkte när jag hörde "Naturkunskap" så tänkte jag oh no kemi och fysik!! Men Mirna förklara att det är mer miljö, ekologiskt och biologi inblandat..biologi är ändå något jag är intresserad av fast tror ändå inte detta kommer bli något av mina favoritämnen hehe..jag är mer en affärsengelska, företagsekonomi lalala tjej haha, absolut ingen samhäll/historia/religion tjej heller! fastän jag tycker religion är ganska intressant!
Nåväl, Mirna sa att hon tror att vi har någon Ferry som tydligen är cool (men ger mkt läxor!) i Nk, så vi får se hur det går =)
Jag är iallafall underbart glad! Imon får jag vakna 10 istället för 7 wuhuuuuu :D


PUSS!

Kommentarer

  • Nina säger:

    asså va e de här för soft schema.. du ska se mitt, helt kränkande hahaaa

    2009-01-18 | 22:55:39
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/

Kommentera inlägget här: