Gona

Modemässan!

Kategori: Allmänt

Hejhej people!
Hur mår ni idag? Jag mår underbart faktist, så himla skönt med helg nu va!
Jag har slutat men kom upp till datasalen här eftersom jag skulle skriva ut lite grejer o tänkte slänga in ett inlägg nu eftersom jag inte kommer kunna uppdatera så bra idag :)
Ska träffa Itman snart, hon slutar halv fem(!) shit jag skulle dö om jag hade så långa skoldagar haha..iallafall ska möta upp henne i stan och så ska vi käka eftersom båda är dödshungriga..sen ska vi nog till mig, vi ska ju vara hos mig ikväll men vi kanske hittar på något innan dess, går o fikar eller nått we'll see. Måste ju till stan nu och köpa en liten grej som ni får se när jag kommer hem :P

Oh! Så fick jag ett mess av syrran nyss att hon fått ledigt av jobbet nästa helg! Då ska vi till Köpenhamn på Modemässan!
Det ska bli sjukt kul eftersom alla fyra är sjukt intresserade av mode! Jag, syrran, Behare och Amire (Behares sis) alltså =)
Får ta och kolla med biljetter o så bara så ska det ordnas! Oh va jag ser fram emot det, så skoj! Speciellt med tanke på vilka jag ska dit med haha, den ena e sjukare än den andra!

Så ikväll blir det alltså mer chill, jag itman petros geti och massa gott, vattenpipa, redbull och kanske film? Får se om vi pallar med det :)
Vad ska ni hitta på ikväll då?

Nu spricker snart min kissblåsa haha, måste gå, ha det fint så hörs vi senare! PUSS
Svarar på era kommentarer när jag hinner!


183399-7
183399-8
183399-5
183399-6

Kommentarer

  • Miriam säger:

    Vart kommer den gråa tröjan som du skrev att du fick av din mamma för ett tag sedan? :)

    2009-01-30 | 19:15:55
  • GONA säger:

    SV Miriam: Den var köpt i Freeport någonstans! Inte riktigt säker på exakt var men i Freeport var det iallafall :P

    2009-01-31 | 15:57:53
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: