Gona

Min dag

Kategori: Allmänt

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej sweeties! hahaha Hur mår Ni idag???
Själv mår jag faktist pretty good! Är så glad även fast jag haft en riktigt tröttsam dag!
Skulle vakna klockan 8 för att ta vagnen 10 över 9, hade tänkt och hoppa in i duscha, platta mitt hår, äta en stor frukost och helt enkelt chilla men icke. Jag vakna halv 8 och hade värsta paniken, duscha på 5 minuter och plattade mitt hår på 15, sen blev det mest spring runt i hemmet, hann knappt äta frukost.
Men ja iallafall sen bar det åt till centralstationen där jag skulle möta upp några tjejer från min pararellklass, vi skulle ääända till Partille och göra en Marknadsundersökning till Företagsekonomin, det gick asbra men vi frös arslerna av oss! Sen gick vi till skolan och påväg dit köpte vi med oss massa baguetter och gottade till det rejält med dom i skolan sen. Vi på Donner har ju ingen skola på Onsdagar, folk som kommer dit och pluggar då om man vill. Så det var ganska tomt, det var skönt!
Efter det kulle jag på en extra-matte grejs där dom skulle repetera Matte B för naturare, men världens bästa Mirna fixa så jag, da samhällare, också fick vara med. Det var skönt! Snällaste och bästa matte-läraren någonsin hade dom också, hon var så bra på att förklara! Hon gav mig ett tjockt häfte med massa matte B också, taccccck, that saved me!
Men hur intressant det än var så kändes det som att jag skulle somna vilken sekund som helst!! Och så huttra jag till som en liten jag-vet-inte-vad, det var kallt som in i helvete idag ju! Men som tur var på börja dom gå in på Matte C efter ett tag och då gick jag hem. Eller skulle ju till Weekday först och lämna mina byxor så dom kan sys upp till imorgon! Och nu när jag fick veta att dom även syr upp byxor dom inte är från deras butik så ska jag gå dit med en bunt jeans och sy upp, alla mina jeans är för långa för mig haha =(
Jaja, sen fick jag shoppat en chill-tröja och ett par vanliga tygskor jag letat efter i ett tag nu..Visar dom ikväll!

Nu skulle jag egentligen gått på natt-orienteringen men jag varken hann eller orkade, idag har jag en sån där dag där jag fryyyser hela tiden, vilket är asjobbigt!!! Oh ja dör! Sen så svider mina ögon för sömn, så idag så ska jag banne mig lägga mig tidigt!

Uh, vilket långt inlägg det blev, jaja någon kanske uppskattar sånna (a)
Hörs snart! KISS


Shabbu och Jag på skridskor-åkningen förra veckan!
Finns btw lite bilder uppladdade från dagen i dess inlägg om ni vill se :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: