Gona

Lördag

Kategori: Allmänt

Swedbanks internetbank is the shit! När man fortfrande sitter i pyjamas och det regnar ute och man orkar inte gå 200 meter till torget för att köpa sig ett påfyllningskort till mobilen, ja, då kan man ladda sin mobil hemifrån..så skönt och så enkelt! På 2 sek är ditt kort fyllt med pengar igen! Jag älskar teknologi!

Jaja, iallafall..är så sjukt sugen på att bara sitta inne idag och titta film efter film, alla filmer som rullar på bio just nu som jag vill se! Men tror nog det blir andra planer..gymmet blir inte av, för att jag orkar inte har det så stressigt just nu i skolan så jag skiter i det idag, gymmade igår, ska göra det imorgon så det får räcka, nästa vecka är en ny vecka och då ska jag försöka gymma så mycket ja kan!
Förresten på tal om stress, vet ni vad jag fick reda på i veckan? Att jag faktist jobbar 5 pass i veckan!!!!!! Sjuuukt, hör man det så tror man ju inte jag går i skolan! Trodde jag jobbade 4 pass men shit! Men så var det såhär, jag jobbar ju 11-6 på söndagar och det räknas som två pass..så i februari tar jag lätt bort en haha, har ju så svårt att vakna på söndagar så efter nästa vecka jobbar jag 3½h tisdag, 3½h onsdag och 3h söndagar, 10 timmar i veckan, 40 timmar i månaden är ju inte alls så mycket ellerhur? Nu jobbar jag ju 70 timmar i månaden!

Nu ska Gona ta sig ett bad, känns som det var länge sen jag tog mig ett par timmar för hud, hår och kropp så nu gör jag det! Ha det bra sålänge snyggingar!

xoxo




Kommentarer

  • saga säger:

    sv: mm :/

    tack så mkt! <3

    2009-01-24 | 15:18:29
    Bloggadress: http://saguu.blogg.se/
  • Maria säger:

    Ja , allt är bra med mig :)

    mysiga bilder ,vill ha massage !

    2009-01-24 | 16:35:03
    Bloggadress: http://akm.blogg.se/
  • frida säger:

    Ja, men precis :) Det är ju där man hittar de finaste!

    Beställde en bikinis från hm för några år sedan och då var överdelen alldeles för liten och underdelen alldeles för stor :) Nu ska jag försöka igen och om det inte passar nu så är det ju frågan om jag kommer beställa därifrån igen :)

    2009-01-24 | 16:48:30
    Bloggadress: http://frridajohansson.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Svar: Kläderna tar slut ganska fort här ska du veta! Så vi får väll se hur det blir... Jo, stockholm är mysigt, men göteborg är rätt trevligt det också tycker jag! (:

    2009-01-24 | 17:43:38
    Bloggadress: http://ssjolund.blogg.se/
  • rita säger:

    vilken fin blogg du har! :)

    och så underbara bilder, jag vill ha massage nu x')

    ha en fortsatt trevlig helg!

    Rita ♥

    2009-01-24 | 20:53:02
    Bloggadress: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: