Gona

Happydappy :D

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Godmorgoooooooooooon!! JAAA, jag vakna klockan halv 12!! Fan va bra jag är..det bästa är att jag vakna utan nàgot alarm hihi =) Fastän jag somna 4 igàr! Vi tittade pà världens äckligaste film som gick pà TV igàr, fyyyfan..ändà kunde vi inte sluta titta haha..

Idag ska vi till ett Manor, det är en biiiiiiig affär med ALLTING inuti, massa vàningar you know..där ska man förhoppningsvis hitta nàgra snygga jeans dà..

Iallafall...tittade precis pà Shabbus uppdatering pà sin blogg..nu màr jag skit! Hon hade lagt upp massa bilder!! (Hon är i L.A) t.o.m i Santa Monica hade hon tatt kort och vet ni hur avundsjuk jag är pà en skala!?!?!? aa ni kan ju gissa..hahaha shabbu I hate youuuuuu (L)

Jaja, snart ses vi och dà fàr jag se äännu mer bilder av min framtida skola hihi (a)
Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa mig & äta en big frukost and then I'm out :D

Ha en underbar dag folket!
LOVE, XOXO




SAAKNAR MINA GEEKS! <3

Kommentarer

  • the music säger:

    om du gillar musik kolla in min musikblogg :D

    2009-01-05 | 12:22:40
    Bloggadress: http://themusic.blogg.se/
  • yiyi säger:

    jaha! haha fan vilken bra skola! :O nt så lätt att hitta en sån skola som nt finns ngr elever som snor saker :O men den måste vara en jätte bra skola! asså, jag typ går efter en bra skola där eleverna nt är busiga, d mesta jag går efter typ och lärarna ska va bra! så donner verka vara den typen :P :D hehe, och jag tänkte oxo välja samhäll ekonomi lr vetenskap så jag tror nog att donner skulle passa mej bra :D haha taack för att du ställde upp och berättade lite :) bra information! haha men du vet, om man vill typ senare i framtiden jobba inom design , vilken linje ska man välja då? man kan väl nt välja samhäll? för jag vill både gå i samhäll o ha ngt me design o göra :/ haha sorry ännu en fråga till xD

    2009-01-05 | 13:19:23
    Bloggadress: http://baabyduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: