Gona

Grattis världens bästa syster!

Kategori: Allmänt

Grattis till min kära storasysteryster som fyller år idag!
Tack för att du alltid finns där, för att du alltid trott på mig och för att du är den du är. Även fast du ibland är lite för mammig mot mig så älskar jag dig ändå! Du är så jävla grym på allt du gör, du är min idol! Bättre syster kan man inte önska sig faktist..är så glad att jag har dig för utan dig vet jag fan inte va jag hade gjort! Du kommer bli bland det svåraste att lämna när jag drar till USA men du och valdet ska fan komma till mig hela tiden ok?, och bli en "shopaholic" som jag där borta hahah ;D
Förlåt att jag ibland är kaxig och respektlös men du vet, jag har åldern inne nu haha..
Iallafall stort Grattis till dig! All lycka till dig! Jag hoppas att du uppfyller dina livsdrömmar vilket jag är helt säker på att du kommer göra, du är så stark som person så jag tror på att du klarar allt vad du ger dig an på!

Älskar dig föralltid syster!








Inte nog med att du är bäst..snyggast är du ju också!


Nu firar vi syrran med massa gott, hör av mig senare!
PUSS

Kommentarer

  • LinaLicious säger:

    Sv: tack tack :) mer frisör tips kommer de, inte hunnit lägga in bilderna bara, keep out :) haha ha en bra dag

    2009-01-14 | 07:27:46
    Bloggadress: http://linanielsen.blogg.se/
  • albaa säger:

    Åhhhh va du e sååå söt, tack gona. älskar dig för alltid, o de e klart vi kommer till USA men du kommer be oss snälla draaaaa jag orkar inte mer..hahah Stolt över dig, du e så dukigt på allt din lilla skitunge hahah du kommer lyckas!!!! LOOOOVEEEEEEE UUUUUU puss

    2009-01-15 | 21:33:59

Kommentera inlägget här: