Gona

Grattis broshan!

Kategori: Allmänt

Stooort Grattis till världens bästa storebror!! Som fyller år idag, den 18 januari! Eftersom kl e sekunder in i 12 slaget tror jag så kanske ni tror att han fyller år den 19:onde men icke! Idag fyller han 19 år!! I den här datorn har jag typ bara en bild som jag FÅR ladda upp av honom så ja laddar upp den så hittar jag fler imorgon som jag lägger in, så vill ni spana in min brosha så får ni kolla hit imorgon haha ;P
All lycka till dig Getoar! Alltid haft ett så starkt syskonband med dig! Även fast du försöker bossa över mig så älskar jag dig ändå! 

 
Ja, ni ser alldeles rätt! Min bror fick träffa Zlatan!!! Påvägen hem från Schweiz, jag åkte flyget några timmar tidigare och på senare flyget träffade broshan på ZLATAN på flygplatsen i Danmark!! Jag höll på och dö när jag hörde..menmen, ja har ju också sett honom..även om det inte slår en bild MED honom!

Nu ska jag sova!, GODNATT!

Kommentarer

  • NATASCHA säger:

    Babe du har skrivit 18 december :P hahahah

    (L) love.

    2009-01-19 | 07:56:42
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/
  • MARIGONA säger:

    hahah, trodde verkligen inte att jag skulle får 80-talet :) coolt att dom såg zlatan :P

    2009-01-19 | 13:30:15
    Bloggadress: http://gonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: