Gona

Goodmorning

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Godmorgon Sweden!!
Sovit gott? Det har jag..typ, somnade inte förrens typ 5 men jag satt uppe alldeles själv och titta pà film sà det gjorde inget, Awake tittade jag pà..familjen tittade pà den för nàgon vecka sedan men dà satt jag framför datorn..och efter filmer ska dom alltid diskutera filmen sà jag var tvungen och hàlla för öronen och sjunga "lalalala" hahaha, men syrran har tjatat i flera mànader om den och jag àngrar inte att jag sàg den! Sà jävla bra! Om den tänker jag inte lägga upp nàgon recension om den för jag personligen läser aldrig dom pà andras bloggar sà känns lite onödigt haha, men den handlar om personer som sövs ner under operationer men som inte sövs helt ordentligt, dom är helt paralyserade men dom hör och känner allting som pàgàr(!) Dom kan knappt blinka eller roppa efter hjälp, och sànna här fall finns det mycket av i världen 30 000 fall om àret..sjukt! Se den helt enkelt..

Funderar pà om jag ska in till stan eller chilla hemma? äsch tror jag ska ta ett bad nu..sen fàr jag se vart dagen tar mig!

Idag fyller min älskade lillasyster Tara àr!! Kommer ett inlägg om henne senare!

see you later, hotties!! kissssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: