Gona

Goodmorning!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!!!!!! Sovit gott? Jag sov inte gott kan jag säga..fick mina ryck hela tiden, vilket innebär att jag plötsligt vaknar mitt i natten och är helt pigg i typ en timma, sen somnar jag igen och vaknar igen osv haha :S asjobbigt!
Så nu är jag inte alls utvilad faktist..har bara lust och krypa in i sängen igen..åhh haha tur att nu är det helg! Vet inte vad som händer ikväll men nu imorse fick jag faktist lust att bara vara hemma, sitta i mitt rum och titta på någon film..med hemma-spa såklart! Menmen med mina fina vänner vet man aldrig..får väns födelsedag vill jag jättegärna gå på faktist men vi avstår nog, ligger åt helvete ju haha, men på lördag är jag bjuden på en annan gammal kompis födelsedag! Hon ska ha den här vart vi bor men vet inte hur det blir med det för vi kanske ska till Nina och chilla där på Lördag. Fan va många kanske det blev haha, men i vårt gäng är vi väldigt spontana, vi planerar sällan!

Nej nu måste jag äta frukost, then I'm out! Peace and lo-lo-lo-looooooove haha puss!


Hahaha fyfan..vi i skolan för ett himla bra tag sedan (jag snackar år här alltså)!
Mirna, Jag, Shabbu, Nina och Itman som tar kortet..Detta var under mina fotbollstider antar jag hahaha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: