Gona

Godnatt

Kategori: Allmänt

Hej igen people!
Kom hem från jobbet för ett tag sen, har hunnit äta och sitta framför TVn ett tag..var ju så glad för skorna och allt men genast ska man få ångest för att mamma tjötar om hur mycket jag slösar. Jag tycker det är så orättvist och jobbigt när någon annan ska bestämma vad jag ska göra med pengarna jag går och jobbar 4 gånger i veckan för!!
Men mamma är lika envis som jag och förbjuder mig numera att köpa mer skor haha! Happy guys? Såg att ni inte verkar gilla att jag köper mycket skor hahaha :P
Nej men vadå..jag sparar ju ändå pengar vafan..ser jag någonting snyggt så vill jag inte gå hem utan det, så enkelt är det!
Påtal om shopping så glömde jag visa er blusen mamma köpte till mig igår..lägger in den imorgon! Och så ska jag visa bättre bilder på mina skor, syrran klagade nämligen på att dom är mycket finare i verkligheten än på bilderna jag lagt upp. Hon såg dom på bloggen först och sa assnygga men jag skulle inte ge 1000 spänn för dom, tänk va fina skor det kommer till sommaren..när hon såg dom IRL så hörde jag inget "jag skulle inte.." haha hon verkar gilla dom, vilket får mig att må lite bättre hehe =)

Nej nu måste jag gå och lägga mig! Godnatt babes, svarar på era kommentarer imorgon!

KISSSSS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: