Gona

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Oh gosh I love Sex and the city..låg och tittade på dom medans jag åt min middag..dom är så sjukt snygga! Broshan hade tänk och köpa boxen till mig och syrran igår men kunde inte hitta den haha, söt! Funderar på att köpa den faktist..lite surt o ge 800 spänn kanske men det är dom fan värda, bästttt =) Nej jag härmar inte Kenza hahaha!!
Iallafall blir inga bilder idag, jävla skit måste hitta någon kabel som funkar! Nu tänkte jag skaka ihop en milkshake och ligga och kolla på TV och små-plugga..aa jag är medveten om att det är skola imorgon och att jag ska upp 7 och klockan är halv 12 but what can I say..livsnjutare hehe..
Mamma hade förresten köpt en jättefin tröja till mig idag! Visar den till helgen!

Godnatt söta små ni! Love, pusssss!


Gamla goa fula tider haha men ack så skoj vi hade..Tider man saknar, verkligen!
Itman, Nina, Mirna, Jag, Kico och Mihai (Bara Shabbu som fattades på bilden!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: