Gona

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Godmorgon snyggingar! Sovit gott?
Vill ni veta när jag somna eller? 10!!! Ja, 10 på morgonen..det var då jag skulle stiga upp och dra till jobbet! Men jag sov istället och ska dit klockan 3 istället..mina ögon sved som jag-vet-inte-vad haha!

Tittar på reprisen av Let's Dance just nu haha, nästan så man tycker lite synd om Blondinbella där hon står och kämpar för att det inte ska synas att hon bryr sig att juryn kritiserar henne..Hon ser så falsk ut! "Är du inte lite ledsen eller?" BB: "NEJ! Det är jättekul lalala" men herregud, bättre erkänna bara en o se ut som en uppstoppad solarium-torsk i ansiktet..Visst är hon grym som har lyckats komma så lång bara genom sin blogg men orka att hon leker att hon byggt upp sitt lyxiga liv själv, hennes föräldrar hade ju massa cash innan hon börja med allting..jaja skit i henne nu haha.

Vad ska ni göra idag? Jag har en sån oerhört stor lust att gå på bio ikväll..har ju ändå sovmorgon imon! Synd att ingen annan gillar bio lika mycket som jag hehe..Igår laddade jag förresten ner Seven Pounds och Changeling men sen strejka min TV så det gick inte att kolla =( Kanske kan kolla på dom ikväll! I hope så för dom flesta av er hade sett dessa filmen och alla verkade tycka om dom!

Nu måste jag upp och käka en rejäl frukost innan jag drar iväg till jobbet!
Hörs ikväll, pusss!! Svarar på era kommentarer när jag kommer hem!


Jag & Shabbu

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    fin blogg!!

    kika gärna in i min blogg & gör en gullig kommentera! :)

    2009-01-25 | 18:43:46
    Bloggadress: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: