Gona

Godmorgon!

Kategori: Schweiz vinter 08/09

Godmorgon people!!
Sovit gott? Det har jag! Förutom en fucked up dream jag hade dà, usch sà himla läskigt! Somnade vid 6 igàr..om inte senare, och vaknade 3! 8 timmar tidigare vaknar jag vanligtvis upp till skolan(!) sjuukt, jag kommer dö när jag kommer tillbaka till Sverige haha..

Saknar mina geeks riktigt mycket nu faktist, och det har inte ens gàtt 3 veckor..tänk er sommaren dà! dà brukar ju jag vara borta i tvà mànader! Men jag längtar ändà som fan!!! Tror jag ska iväg till Kosovo själv och förhoppningsvis àker Gime ocksà ner MED TARA! Hoppas verkligen det blir av, dà kmr vi ha skitskoj! Fan nu blir jag deppig, orkar inte dra mig ut till kylaaaan =( buhu for me hehe..

Nej men idag ska vi faktist ut pà stan, syrran och jag..vi börjar fà panik att vi shoppat sà lite! Zara har sjuknt rejält i mina ögon hahaha, vart är alla snygga kläder liksom!? H&M är ju bäst men börjat tröttna, det börjar bli sà tràkigt där meddd haha, och sà finns det massa fjortis-affärer här ocksà..you know med glittriga grejer och med kläder som var moderna för 5-10 àr sedan haha, o dom heter alltid typ PINKIE linkie shit haha, men IBLAND kan man faktist fynda grejer där! Om man vàgar gà in dvs hehe..jaja, sen ska vi iallafall sätta oss pà vàrt favoritcafé - STARBUCKS ;D

Har precis kommit ut fràn duschen och tatt pà mig sà nu màste jag fixa min lugg..och fixa mig själv ocksà för den delen, min hud börjar bli katastrof här! Màste börja dricka en massa vatten nu!
Nej nu är det bràttom! Ha en underbar dag kära läsare!
PUSSSS


sis and I

Kommentarer

  • yiyi säger:

    trivs? jo det gör jag väl :)



    haha, jaha okeej, så vilket gymnasium valde dudå? skulle vilja veta fall den skolan är bra då:)

    för det är dags för oss att välja skola oxo! :D

    2009-01-03 | 17:02:26
    Bloggadress: http://baabyduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: