Gona

Fredagskväll

Kategori: Allmänt

Godkväll! Skön kväll faktist även fast det inte händer så mycket, jag gilla det här..älskar chillkvällar..älskar festa mer men eftersom jag just fyllt 17 så har jag ett tag kvar hehe :P
Mirna kom iallafall över förut och hjälpte mig förstå massa Matte, asså gud jag älskar henne! haha så himla bra på att förklara, känner att jag fått grepp om det nu alltså, fast vi har lite kvar som vi ska ta en annan dag!


Idag ville inte Mirna vara med på bild. Matematik, Mirna och så vår favorit-choklad såklart!

Kolla vad jag såg på stan idag hahaha, så jävla bäst va!

Klockren!

Albana och Behare kom hit för en stund sen, så nu blir det massa tjöt..Behöver jag säga att Behare blev helt galen när hon såg mina skor? hehe..

hon hade också spanat in dom innan såklart haha..ser ni hennes min? så jävla bäst haha

Yeay iallafall, geeksen ska flytta in ihop i några månader! I en lägenhet i majorna! Gissa vem som kommer hänga i Majorna varje dag? hehe..nej men gud va kul..tänk va skoj jag och Itman skulle ha om vi flytta in ihop? Oh gosh..

Nu blir det tjöööööt..Love you guys! Hoppas ni haft/har en underbar kväll!

XOXO from your Gona

Kommentarer

  • TARA O GIME säger:

    om du o itman skulle ha egen lägenhet tsm gissa vilka som skulle smygbo där? TARA O GIMEEEEEEEEE dag o natt

    2009-01-16 | 22:46:06

Kommentera inlägget här: