Gona

Framtid..

Kategori: Allmänt

Gud var tråkigt. Försöker plugga men Top Model är på TV..åh va jag inte orkar med någonting just nu! Kollade med Maia och vi har samma schema som förra året den här veckan, håller tummarna för ett bättre schema nästa vecka! Please, om vi ska ha så mycket och göra kan ni väl åtminstone lägga ut lite snällare schema? Vem orkar med två timmar idrott på morgonen liksom? Och vad ska jag göra i två och en halvs timma håltimmar varje måndagar alldeles ensam? Surt.
Så, nu får jag bara hoppas som sagt.

Pluggar ni också idag eller? Tråkigt right? Jag måste plugga matte B och skriva två tal till Retoriken, blir dom bra så får jag MVG på kursen..komigen nu Gona!! Måste ju hålla mitt nyårslöfte!!..På tal om nyårlöften, imorgon ska jag träna! Ska köra med ett långt pass, ska gymma i 2 timmar! Mirna, Nina är ni på? Längtar! Ska bli skönt och få träna efter så mycket slappande, jag ska bli pigg, snygg och frisk till sommaren!

Nu måste jag försöka mig på att skriva talen..och matte B åååh att det ska vara så jävla svårt!!! Och så börjar vi med Alegbra nu också, skit! Tänk om jag var i USA nu, redan utbildad och skulle till mitt framtida jobb imon!? ohhh kan åren gå fortare! Ja, ni märker nog att jag är seg och gnällig idag..
Juste, jag har nog bestämt mig vad jag vill jobba med i framtiden..jag har alltid vart intresserad av att jobba inom business, men jag är även väldigt intresserad utav mode och det är verkligen någonting jag brinner för..och därute finns allt möjligt, so mix up business and fashion and there you have my future carrier!




Hörs senare!

KISSSSSS

Kommentarer

  • Frank säger:

    Du är en USA fanatiker visst? Kanske svårt och tro just nu, men även i usa kan man ha sjukt tråkigt. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan

    2009-01-11 | 19:25:23
  • Mirna säger:

    Prov på tisdag så ingen träningen imorgon nej! :( men på tisdag ska jag nog träna! :)

    2009-01-11 | 20:16:30
  • GONA säger:

    SV Frank: Jag vet att livet i USA inte alltid är en dans på rosor, det vet jag. Men hur tråkigt man än har så känns det alltid liite bättre att befinna sig någonstans där man verkligen VILL befinna sig, om du förstår vad jag menar..

    2009-01-11 | 21:52:05
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Mirna: dööhh Mirna, inte bra inte bra! hahaha

    2009-01-11 | 21:52:25
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Besarta säger:

    Hoppas det går bra med pluggandet här och usa:)

    vad ska du bli?

    2009-01-13 | 13:06:36
  • GONA säger:

    SV Besarta: Tack så jättemkt!

    Ingen aning faktist, funderade på revisor ett tag men jag vill helst ha någonting med mode o göra också, affärskvinna inom mode-världen typ haha =) vad vill du själv bli då?

    2009-01-14 | 01:37:27
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: