Gona

Festtal

Kategori: Allmänt

Hej alla stora och små hehe..vad gör ni? Skolan eller?
Jag sitter här i skolan själv och känner att jag kommer somna när som helst, är hur trött som helst och mina ögon svider som fan! Så himla jobbigt..ska fan sova 10 idag!! Just nu håller jag på och skriva på mitt festtal.
På retoriken imorgon ska vi ha en liten fest, så alla ska vara fina och klassrummet kommer va fint dukat and so on och så ska alla hålla olika fest-tal. Jag tänker göra ett tal till min syster, att jag befinner mig på hennes bröllop och håller ett tal till henne, känns som man går in för det mer om man menar vad man säger. Så.. ja, det går ganska bra, jag fixar det här galant men mitt problem är bara mitt memory, jag har svårt att lära mig tal utantill, har blivit mycket duktigare på det men är fortfarande inte helt bra på det tyvärr =( Men det ska nog gå ändå! På onsdag sen så ska jag hålla ett argumenterande tal, någon som har några tips på vad jag ska argumentera mot/för?


Nu ska jag försöka jobba vidare, hörs ikväll!


Puss

Kommentarer

  • Nikolina säger:

    om abort kanske? om du tycker det är okej eller inte. :)

    2009-01-13 | 19:18:01
    Bloggadress: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: