Gona

=)

Kategori: Allmänt

Oh så tråkiga dom är haha, bara sitter framför datorn hela tiden! Behare & Albi alltså hehe..Dom var värsta sociala tills nu och nu dissar dom mig bara haha..Broshan Bekims tjej var här idag..så härlig tjej! Verkligen underbar, är så glad att han äntligen hittat sin lycka! Dom är verkligen söta ihop..och mamma var ju i full fart och städa huset och sätta fram massa godsaker och grejer haha, mamma håller alltid på så när vi ska få gäster. Fast det kändes inte som det var en gäst ändå, kändes mer som man var gamla kompisar! Men vi satt alla fyra iallafall och kolla på massa sjuka videos på youtube, tittade också på magdanser, sjuuukt va coolt att kunna dansa det! Hon hade dansat det i flera år! Så coolt och vara så duktig på dans! Nej men det var roligt iallafall, det glädjer mig att se mamma så glad över henne och Bekim faktist! Mamma gillar henne asmycket och gick snabbt in i "du är som min dotter"-rollen hahaha..
Btw, Bekim, jag vet att du läser min blogg så KOM HEM NU FÖRFAN! Tomt i Sverige utan dig!

Jaja, nu ska jag inte tjöta mer, ska hoppa i mjukiskläder och gå och hoppa på tjejerna så dom vaknar till liv!!

PUSSHEJ!

Kommentarer

  • rita säger:

    haha vad kommenterade jag egentligen? har bra minne men det är kort.. ;) men kul att du blev glad iaf sötis ♥



    åh, tack så hemskt mkt för kommentaren. vad glad jag blir att du gillar min blogg! ja, det är kul att klistra ihop kläder o grejer ^^



    sov gott inatt!

    Rita ♥

    2009-01-25 | 22:52:31
    Bloggadress: http://ritas.blogg.se/
  • Beka säger:

    ooooj mari qka kishmi ba na pa ty hehe

    2009-01-27 | 07:58:56

Kommentera inlägget här: