Gona

Dålig start på dagen..

Kategori: Allmänt

Vilken morgon! Vaknade glad och "utvilad" och letar efter min kamera-kabel och så säger lillebror att den är kvar i Geneve!!! Vafan! Inte är det mitt fel heller, samma kabel funkar även till PS3 så lillebror lånar den alltid och nu har han lämnat den där, och sur som jag va så sa jag "Du ska köpa en ny till mig!" då sa han "Men varför blir du så arg, pappa kan skicka den med posten" och jag bara sa "DU SKA BETALA!" Han är liten lalala I know men jag HATAR när någon glömmer saker dom lånar från mig förfan!! Vet ni vad han svara "Men det är du som vill ha den.." Där gick gränsen, jag slängde ut honom och slängde hans kuddar och täcke efter honom (han ville sova hos mig igår), bortskämda unge, blir så arg! Så ja, som ni förstår kan jag inte lägga in bilder nu tyvärr...vilken jävla start på dagen va! Bajs. Min kamera är ju mitt liv haha..

vi hörs, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: