Gona

Dagens shopping!

Kategori: Shopping

 
 

Rutig snygg làng skjorta (som är sààà inne just nu hehe..)
Syrran och jag fick hem en varsin..Nej, jag lovar att vi inte tar pà oss dom samtidigt!




Varsin smàrockiga t-shirts köptes ocksà!
Supersnyggt till stuprörs-jeans!


Söt svart klänning - I LOVE IT!


Kort frans-väst
I just knoooow you love it too!! Sà himla snygg va! ahh, I'm in love..funderar pà att köpa en grà ocksà..

Det var allt för idag! Imorgon är det Söndag, vilket innebär att alla affärerna här är stängda!! Kanske ska ta mig tid och plugga Matte B? Ska försöka..

Detta blir nog det sista inlägget för ikväll, vi bestämde att inte lägga oss senare än 3 ikväll..vi màste börja vända tillbakx dygnet nu förfan!

Jaja, ha en trevlig ute/hemma-kväll!
PUSSSS Pà ER SNYGGINGAR!!

PS. ALBANER ROCKSSSSSSS!!! (you just have to love us hihi)

Kommentarer

  • yiyi säger:

    aw, fin klänning!



    jaha, donnergymnasiet .. men vilken linje valde du då? för jag tänker på samhäll :)

    just nu tänker jag på polhem .. men skule vilja få tips utav dej vilka bra skolor :D

    2009-01-03 | 23:42:12
    Bloggadress: http://baabyduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: