Gona

Bra kväll!

Kategori: Allmänt

Ohhh va roligt och få logga in och mötas av massa kommentarer!! Och få se att läsarantalet stiger igen! Underbart ju :D Lovar att svara på alla kommentarer imorgon för just nu försöker jag ta emot lite låtar vilket gör min gamla dator väldigt seg!!
Idag var iallafall askul på jobbet, skratta och skoja och sålde bra! Har äntligen börjat släppa fram mitt riktiga jag där och nu kallas jag för "radion" hahaha, nej men det var verkligen kul, nästan så man ser fram emot nästa gång jag jobbar!! :D
Imorgon får jag min lön också..på en fredag perfekt! Har verkligen lust och shoppa nu till helgen, tjejer någon som är på?
Fan Itman ska på Chris Browns konsär imorgon, Sanet också..man blir lite avis nu fan, skulle vart skojigt :P Ska ni se Chris Brown imorgon eller? Jag får hålla mig till maj då vi ska se Beyoncé!!
Nej men allvarligt, har lust att klä mig snyggt och gå runt på stan och shoppa tills alla pengar tar slut! och jag ska bli ekonom..hehehe good luck 2 me haha! Nej men ni förstår :P

Juste! Vafan var det med folket idag? Påväg till jobbet hade hela jävla stan bestämt sig för att putta på mig, kände mig som en boll som bara knuffades hit och dit, jävla fula människor som inte ens säger förlåt! Så på hemvägen knuffade jag varenda människa som jag kom åt, bara för att jag skulle må bättre i själen hahaha..

Nu tänkte jag iallafall äta mat, mums är så hungrig, köttbullar med potatismos blir det!! Imorgon blir en skön skoldag, ska ha Foto för första gången, spännande..undra om vi får trixa med systemkamerorna direkt..I sure hope so!

Nu kurrar magen, hörs sen bye bitches <3 kisss

Kommentarer

  • Shabbu säger:

    "kände mig som en boll som knuffades hit o dit" HAHAH dör! va söt du är.

    2009-01-22 | 23:43:20

Kommentera inlägget här: