Gona

Waiting..

Kategori: Allmänt


Det här är jag just nu..


Sitter och väntar på att alla möjliga bär ska tina upp..ska göra mig en smaskig smoothie/milkshake och under tiden sitter jag och kikar på två av mina favoriter, har nopprat ögonbrynen idag också, wihu det behövdes verkligen!..ska strax lacka naglarna..blir nog min fina ljusrosa från Mavala, love it!

Oh, sköönt att jag stanna hemma, det är såå underskattat att ha hemma-spa! Speciellt med tanke på att jag jobbar från 11 imon! Men det är lugnt, ja har ju Shabbu där nu..jag fick henne o gå med på att vi ska testa "något nytt" imon på lunchen, ska försöka dra med henne på sushi, jag har ju inte testat det än! Haha..eller så får vi väl testa på thai maybe..we'll see :)

Nej, naglacket var det nu ja! Hörs snart!

Kommentarer

  • Mia säger:

    sushi och thai inte bra för magen...

    smooties e goda med oupptinad frukt :) blir kalla nästan som isglass... jag brukar göra du bor nära kom förbi hahaha...

    kram

    2009-02-22 | 00:00:20
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här: