Gona

Valkyria

Kategori: Allmänt

Hallå hallå! Läget?
Själv mår jag gött! Blev ingen solning, ingen av oss orkade. Men käk blev det iallafall, kycklingfilé med potatisklyftor och allt va det va! Mumsigt! Efter det promenera vid ner till Bergakungen och köpte 6 biljetter till Valkyria som går kvart över 9! Det blir jag, Itman, Nina, Shabbu, Amir och Moner! Riktigt skoj ska det bli =) Syrran har kommit över hit också, och gav mig lite skuldkänslor "Men va taskig haha! Här kommer jag och hälsar på som gäst och du ska lämna mig ensam?" hahaha jävel, jag sa till henne att hon måste acceptera att jag har lov och måste utnyttja det till fullo hehe :P

Nej du är det bråttom, måste ut och möta folket för snart börjar filmen!

Vad ska Ni hitta på för skoj ikväll förresten?
Ha det bra! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: