Gona

Min Lördag & Söndag =)

Kategori: Allmänt

Yeye I'm sorry I'm so bad at this haha men jag har faktist haft en riktigt slö-dag! Inte pallar med något, bara legat och slappat..nice! Jag anser att man bodde slappa idag inte plugga! Don't stress..vila upp dig för morgondagen ;D

Nu kommer bilder från igår iallafall..


Skulle bli klar för och dra ut runt 6..jag blev klar 9 hehe..så vi åkte in till stan med våra kära bästa vänner och gick en runda, svinkallt men vi bestämde att vi behöver frisk luft! Tills slut blev det alldeles för kallt, mina öron och itmans näsa sa stopp och höll på att domna av haha, så vi satte oss en stund i Mäci för att värma oss och sedan ta en till runda för o sedan dra hem. Sjukt kul alltså, vi skrattade såklart ihjäl oss som vanligt. Arga leken i spårvagnen också, fyfan hahaha..Finns ingenting bättre än vänner som får än att skratta konstant faktist, jag är så lycklig.

Arga leken pågår i bakgrunden medans Itman är allt annat än arg haha =)



Sedan kom vi iallafall hem och då hade vi köpt med oss lite grejer..

Såhär firade jag och min syster, min bästa vän, min soulmate alla hjärtans dag!

Hon är så jävla söt va!


Sen joinade Nina och Getoar oss och vi skulle lära Itman albansk dans..
..men hon var tydligen redan otroligt skicklig!


Sedan skåla vi med våra älskade Ben&Jerry's!

Love you guys!

Haha vi var sååå flummiga..


Runt 2 tiden blev jag och Itman sjukt hungriga..

..så Itman va uppe och laga köttbullar med makaroner=MUMS!

Jag dansade mest omkring i väntan på maten..

Efter maten chillade vi och tjötade i några timmar..

..men somnade ändå inte förrens kl 6!

Vi vakna nångång runt 12 eftersom mamma och lillebror kom hem!

Och så blev det frukost..där satt vi också i några timmar och pratade minnen och sjöng högt på gamla låtar vi sjöng i skolan när vi va små haha!

Runt 3 stack tjejerna hem och då passade jag på att mysa rejält med lillebror!

min söööööööööta lillebror åh höll på att äta upp honom..

menmen, allt gott varar inte så länge, till slut ville han ut med sina kompisar och spela fotboll så I was stuck alone..

..men det gjorde mig faktist inte så mycket eftersom jag låg och hade det mys med mig själv hela dagen! I min rosa morgonrock, med oboy i min fina "THE BOSS"-mugg och tillsammans med min ääääälskade TV!
Så idag har jag alltså som sagt bara chillat..duschat har jag också, och fönat mitt hår platt och nu sitter jag här fräsch och insmörjd..mamma roppar att jag ska komma till vardagsrummet och umgås (läs:skvallra) so I think a better go now höhö!

Hörs senare, KISS!

Kommentarer

  • aaa säger:

    frågorna? Hallå eller?

    2009-02-15 | 22:27:54
  • diijana säger:

    Taack goon,kan du tala om efter att du använt det ett tag och berätta vad som hänt med håret.puss

    2009-02-15 | 23:30:59
    Bloggadress: http://diijanapoljic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: