Gona

Nytt från Schweiz!

Kategori: Shopping

Världens bästa mamma hade självklart inte kommit hem tomhänt..hon köpte massa grejer till mig!

I Amsterdam hade dom hittat ett par "skor" med USAs flagga och hade då självklart köpt dom direkt..o när ja hörde blev jag överlycklig och vi satt här i rummet, ja itman och nina och trodde att jag skulle få värsta grejen..när jag fick dom brast vi i skratt allihoppa..jaha, så det var detta mamma menade med "skor eller tofflor eller nått" HAHA..dom är inte så snygga men som mamma sa "dom kan hänga i ditt rum!" och det är precis vad dom ska få göra..det är trots allt USA's flagga på, sånt kan man inte bara dissa!
 
u-u-u-u-s-A yeah yeah yeah

Sen fick jag en love-bag (alla hjärtans dag present hihi)..

och där i fanns..

..deodorant och body lotion av märket VALENTINO..mm I love!

Mamma vet hur jag gillar lite konstiga saker till min rumsinredning så hon hade köpt någonting jag tyckte va coolt höhö ;P

Fina va?

Och så väskor..två second hand väskor..
 
Liknar den förra hon köpte mig väldigt mycket men..vem kan få nog av väskor liksom?

 
Denna snyggingen i äkta skinn hade hon också haffat till mig!

Och så sist men absolut inte minst..väskan jag föll pladask för, köpt i samma butik som jag köpte min absoluta favorit-klänning så jag förstår att den här skulle få min mage och pirra lite extra sådär!

  
den är såååååå mycket snyggare i verkligheten, I promise!

Tack så himla mycket mamma, du är bäst! <3

Nu måste jag veeerkligen sova! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: