Gona

Lite nytt..

Kategori: Shopping

Tjohooooo folket! Va händer?
Va i stan idag..hitta varken skorna, väskan eller jackan jag sökte =( Men fick med mig lite annat skoj..


   
Naglack-remover från H&M
Peace-linne från H&M
Peace-örhängen från Någon okänd affär
Svarta supersöta underkläder från H&M också, för er nya läsare som undrar varför ni inte ser någon bild på det så beror det på att jag tycker att underkläder är lite för personliga för att vem som helst ska få se hehe..

Fick även med lite gott som jag tänkte skulle vara perfekt till ikväll..

mums!

Hahaha sen måste jag bara visa vad mamma hade haffat till mig haha hon är bara för rolig..

Haha mamma anser ju att jag är shopaholic så här är hennes lösning..haha gud kunde inte sluta skratta när hon gav mig den idag..skön mams har jag allt!

Nej nu blir det mys med mamma och lillebror!
Ha det bra gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: