Gona

Gårdagen!

Kategori: Allmänt

Ohhh kvällen kunde seriöst inte bli mer lyckad!! Så himla bra musik och så jääkla skoj! Hann tyvärr aldrig lägga in "kvällens outfit" igår..hann inte ens ta kort på det haha så jag tog lite sletna kort när jag kom hem som jag slänger in sen..Började iallafall med att vi satt och förfesta här hos mig med nina geti petros och nikola, rökte vattenpipa, åt lite gott och drack goa drinkar, sedan gav vi oss iväg och mötte shabbu och gänget på hållplatsen och drog till platsen, där flippa vi över helt haha, men på house-partyn så måste man ju flippa över förfan? Synd att vi bara tog typ 2 kort haha!! Kamera var faktist dt sista ja tänkte på haha och som syrran sa "Då måste ni veeerkligen haft riktigt skoj" och så var fallet också haha..
Träffa massa kompisar där också, gamla klasskamrater och grejer och några från jobbet o så, var askul och se vissa människor i en sån miljö hahaha..nej men vi var iallafall där till runt 3 sen drog vi till Tintin för och nattäta, där joina dutcha och hans flickvän också oss o så kom shabbu o alla efter en stund och så satt vi där och åt och tjöta och grejer och sen skulle vi dra hem, nina bor ju i stan så hon stack o shabbu o dom stanna i tintin, dutchas flickvän stack och efter en stund stack han med så det var bara vi 4 kvar och då passa vi på att snacka lite skit om folk där och så hahaha sköna snubbar..nej men sen ringde vi en taxi hem och var hemma typ 5 då jag drack en liter vatten, tvätta bort mitt smink och decka i sängen direkt haha..

Och nu..Nikola föreslog igår att vi skulle upp idag och dra in en turbostädning haha, städa upp allting efterigår och göra det fint (han o petros sov över) och nu är klockan 2, hemmet är helt städat och dom SOVER! Jävla geeks haha fick ta hand om allting själv!
Jaja, nu tänkte jag hoppa in i duschen, börja göra mig iordning laga lite frukost och väcka killarna sen ska jag iväg till stan med tjejerna, vi ska nog runt lite och sen sätta oss på ett fick för vi har massa och tjöta om haha fast först kommer nog Itman hit, bråttom! PUSS


Förfesten var asmysig!

Houseparty på Hard Rock!

Nina och Getoar

Nikola

Petros och jag på hemvägen

Killarna, haha petros ditt sjuke fan!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Omg, vem är den mörkhyade? har alltid undrat.. han är söt iaf :)

    2009-02-28 | 02:31:02

Kommentera inlägget här: