Gona

Min Lördag!

Kategori: Allmänt

Neeej nej neeeeeeeej!! Såg att MADONNA kommer till Göteborg i sommar!!! Jag hoppa upp och blev glad som fasiken och sprang runt till alla och berätta! Mamma was like "jag vill också komma!!" hahaha, men så sa hon.."titta när det är, du kanske inte är här!" med fullfart sprang jag till datorn och såg att det stod 9 augusti :( Jag kan ju inte paja hela min resa bara för Madonna, yea it's Madonna men ändå haha, 9 augusti är alldeles för tidigt för mig, jag gillar att utnyttja hela sommarlovat utomlands! Jaja synd..men förhoppningsvis kommer fler tillfällen!!



Glömde skriva ihop ett inlägg innan jag stack! Sorry, glömde totalt! Efter det sista inlägget hoppa jag iallafall in i duschen och efter det satt jag och fixa och trixa med mitt hår medans jag tittade på Seven Pounds, oh underbar film! Den med Will Smith you know..jag gillade den nog extra mycket bara för Will..I love Will! Tänker inte tjöta om den, se den bara!

Eftersom filmen var ganska lång så hann jag med rätt mycket under tiden..föna,platta,locka, sminka mig och ta på mig, när jag var klar tog filmen slut och jag skulle möta Itman på hållplatsen..
 
..medans jag stod där och frös insåg jag att hon var sen!! Och innan jag hann flippa, för vi alla vet hur mycket jag H.A.T.A.R att vänta haha, så skickade hon ett sms "Jag älskar dig..Tänk dig du och jag i USA, sitter med varsin snygging och dricker våra cocktails" Jag kunde inte låta bli att skratta för mig själv haha, alltid så..vi skickar alltid sjuka sms till varan när vi vet att vi är ensama så vi ska få den andra att skratta helt ensam in puplic hahaha, lite speciella e vi ja..
Iallafall när hon väl var på plats så åkte vi in till stan..återigen till vårt favofik, där satt vi och tjöta..och äntligen fick vi äta våra efterlängtade blåbärspajer igen!!
  

Efter någon timme drog vi vidare till Biot..jaa, det var bio vi var på! Jag och Itman kollade på Benjamin Buttons otroliga liv 20.50 medans Getoar och Petros kollade på Gomorra 20.50..Så vi gick dit och hämta ut alla biljetter och sedan mötte vi upp geeksen..
 

Eftersom killarnas film slutade ungefär en halvtimme före än våran så drog dom till Greenwich under tiden..sedan var även vi på plats och det blev mat återigen..
  

Fullproppade promenerade vi hela vägen från Greenwich (avenyn) till Brunnsparken! Ingen brydde sig om att jag klaga att jag hade ont i fötterna..men äh whata hell kul som fan var det! Och filmen? Ja, underbar! Ni bara måste se den!!

Väl i Hjällbo hade jag så ont i fötterna att jag inte orkade följa med killarna som skulle lämna hem Itman haha, sorry baby! Så jag gick hem medans dom tramsa vidare till hennes område!
Nu sitter jag här hemma, kom hem för cirkus en halvtimma, det var verkligen en skön Lördag! I like..nästa helg blir nog också kul wuhu längtar :D Fick ett mess av Behare imorse att vi ska ta tåget typ 5-6 på morgonen på fredag till Köpenhamn :| damn haha hoppas vi kan vakna bara! Sover nog över hemma hos dom på Torsdag, för nu på måndag flyttar ju syrran och behare in i sin egna lilla lya haha :D

Juste, hahaha så himla kul! Min gamla goa fysiklärare från högstadiet hade hittat min blogg och lämnat roligaste kommentaren!! Fick mig ett gott skratt där! Fick en sådan där nostalgi-känsla..är nog dax att hälsa på Hjällboskolan någon dag va! Och Nils! Du kanske ska lära mig gå i klack, du äger ju mer klackar än jag!! hahaha :D

Jaja, helt klart en femma till denna Lördag! I nästa inlägg kommer kvällens outfit!
PUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    babbbbbe

    nästa helg blir de du ja tara and itmaaaaaaan

    (L)

    2009-02-01 | 11:50:34
  • GONA säger:

    SV Gime: jaaaaa älskling! <3

    2009-02-01 | 12:09:32
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: