Gona

Måndag

Kategori: Allmänt

Lalalala jag och Nina har så kul ihop. Hon gick hem för en stund sen, vi hade så jäkla skoj hahaha fyyfan, skrattade ihjäääl oss. Shabbu kunde tyvärr inte komma (din fis shabbu!) så det blev vi två..men det var effektivt (eftersom vi hitta killer-outfits) och så förlängde vi ju våra liv (med massa skratt hehe)..
Syrra klippte precis klart mitt hår..jag klippte inte min lugg! Syrran sa att jag inte bodde klippa min lugg bara för en kväll, om jag vill ha de så Ok men inte bara för en kväll.and she's right, så jag klippte bara av topparna och nu känns håret underbart!
Nu är petros och broshan o här och vi känner oss hungriga så nu blir det pizza! Mums!
Efter det ska jag nog sova, behöver mycket energi imon!



Godnatt, pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: