Gona

myskväll :)

Kategori: Allmänt

Jag är seeeg och helt död..känner att jag bara vill sova sova sova! Sjukt kul igår, jag och Shabbu satt och spela in egna videon runt 4 på natten, fan va vi skratta!
Skulle vart med Gime & Tara idag men när jag tittar ut i fönstret blir jag bara deppig och vill stanna inne! Ush, helt vitt och rosa (himmelen) och så massa regndroppar på fönstret..blää, sommar vill du komma hit?
Äh kanske lika bra att det ser ut som det gör..då kanske det är meningen att jag ska sitta inne och ta hand om mig själv(?)
 Såg tidigare att jag hade massa frusna bär och jordgubbar i kylen..funderar på att göra mig en smoothie..men, så såg jag Ben&Jerry's där inne också..så det ligger och väger lite så där haha..äh, ja träna inte idag så ja får fan ta och dricka smoothie istället, men ja klagar inte! Det är minst lika gott ju =)
Förövrigt så blir det ansiktmask och fixa naglarna o så..läsa lite tjejtidningar också, myspys :)
Mamma vill att jag ska kolla på Big Brother Albania med henne men ork haha, finns dock en jäkla het kille där som jag skulle kunna stirra på hela kvällen, mamma stod o önskade att jag skulle hitta en sån där man "oh, en sån här snygg man ska du ha!" hahaha söt! Men hon har fan rätt, han liknar ju en blandning av Leonardo DiCaprio och James Dean =| då kanske ni fattar?? menmen oroa er inte mamma o pappa, jag ska gifta mig med en riktigt snygg och rik alban I promise hahaha ;D

Nej nu ska jag hoppa in i duschen! Hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: