Gona

Godnatt

Kategori: Allmänt

Halloooo, ja eftersom jag sitter här och bloggar 20 i 1 så förstår ni nog att jag aldrig sov över hos farmor! Gick dit, åt pannkakor tittade på TV, åt hennes goa hemmalagade kakor och hade det mysigt! Men så vips ett telefonsamtal med Natascha i över en timme så dog mina batterier, och vi va ju mitt i något intressant så jag var ju tvungen och springa hem för o ladda mobilen hehe..bestämde och gå över en annan dag istället..iallafall, askul och snacka med tasch..vi satt och tyckte synd om våra copycats som inte har någon egen fantasi haha stackars små flickor..tycker det är rent av tragiskt när folk ska härmas..hur kan man med sig själv! haha pinsamma människor..jaja här hemma har jag städat i mitt rum lite och suttit framför datorn bara..känns underbart att bara kunna chiiiiiiiiiillla!! jag är nog latast i världen haha..nu ska jag maila min (förhoppningsvis) framtida skola för och få hem en ansöksningsblankett..oh nu är det påriktigt!! Fan va sköönt..tänk om jag fortfrande bloggar då (vilket jag säkert gör!) va kul, då ska jag dela med mig av allt i L.A!! wuhu haha ;D

Nu ska jag sitta här ett tag till och tjattra vidare med Shabbu eller så blir det film..får se haha, godnatt iallafall! frågorna svarar jag på imon! KISS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: