Gona

Heeey bitchez

Kategori: Allmänt

Hallå bloggen!
Softat tillräckligt idag eller? Själv kom jag hem från jobbet för någon timme sen..gick hem tidigare idag pallade inte haha. Sålde asbra men så tröttna jag bara! Dom ska lägga ner vårt projekt nu också så nu vet ja inte riktigt vart jag tar vägen på söndag men ah whata hell får se haha. Blev erbjuden och sitta på ett annat, där jag kan tjäna feeeta pengar men vettefan allså, känns så stor press fan haha och där e man ganska självständiga, jag gillar skoja till det på jobbet o va lite oseriös o så men aa haha jag får se =)

Här är iallafall Alba och Behare på besök..skulle äta (såklart) och hämta lite grejer haha, mamma hade lagat pite som dom fick ta med..dom är inga större talanger i köket hehe..Men nu ska dom iallafall precis dra, dom har typ tusen väskor haha..imorgon går jag över dit och sover, ska bli asskoj! Perfekt start på lovet! Vet inte riktigt om jag kommer hem på fredag natt eller lördag morgon men får se..syrran ska iallafall nog stanna i Helsingborg på vägen på någon fest så vi vet inte så mycket än haha, ganska spontana av oss är vi.

Juste, mamma hade shoppat till mig idag igen haha, min mamma är så gullig! En jäättefin väst från (hennes favoritaffär) Noa Noa, hon köpte en till sig själv och jag tyckte den var så himla fin så hon hade köpt en till mig med, sen så hade hon köpt en bastopp från Zara också, snyggt =) Själv köpte jag lite nitar idag, tänkte göra om en av mina skinnjackor..den som är fake, från H&M you know..Alla har ju dom så jag tänkte göra min lite speciell hehe, jag är så kreativ va ;P Men har inte riktigt bestämt mig hur och var på jackan jag ska placera dom men we'll see about that =)

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och hela den processen you know sen ska jag hoppa i säng och titta på TV medans jag läser min engelska-läxa till imorgon! Vi ska läsa lite Romeo & Julia hihi I like :D

Godnatt på er snyggingar!
PUSS


äääääälskar dom, så himla vackra båda två..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: