Gona

Last night

Kategori: Allmänt

Godmorgon, Goddag whateveeeer haha, Hej på er iallafall! Ganska kass uppdatering med tanke på att jag vanligtvis är ganska bra på sånt men har inte haft så stor lust faktist..vaknade kl 12 av att Shabbu står och tittar ner på mig och säger "Gona, jag drar nu!", värsta one-night-standet! Stannade inte ens på frukost, men hade bråttom..yeah, I guess they always use that one..HAHAHA nej gud va tråkig jag är!

Igår var iallafall skööjigt! Vi dansa ihjäl oss, eller förlåt jag dansade ihjäl mig..mina tråkiga kompisar satte sig självklart ner var tredje minut..jag planerar att hitta nya festkompisar faktist..sånna där som skiter i att fötterna gör ont utan dansar kvar, till alla musikstila..är ni sånna? Ring mig på på 073039..hahaha, kidding..har väldigt torr humor idag som ni märker men jaja, iallafall, riktig dansmusik var det igår, you know shake shake..min musik fanns tyvärr inte där, lite synd eftersom allt blir tusen gånger roligare med house musik tycker jag menmen, man måste tillåta andra musikstilar tränga in i ens liv ibland också haha, men tjejer, nästa gång ska jag smuggla in extra mycket alkohol i era drickor så kanske ni klarar av lite mer, bara så ni vet!
Festen låg placerad i stan iallafall så det var gött, på festen fanns också alla våra gamla killkompisar så det var sköjigt, påvägen hem gick vi ett gäng på typ över 20 pers till Mäci och åt haha, där skratta jag tills jag fick tårar..Amina, tack för att du skratta med mig! Hahaha fy vad vi skratta, kunde knappt andas..men ja, lite flum var vi..sen skulle vi ta vagnen som skulle komma om 20 min! Så vi gick till en annan Mäci och värmde oss där, sen blev det vagnen hem och vi var hemma runt halv 3 och här hemma satt Geti och Petros och chilla så vi joinade dom en stund, Shabbu och jag alltså..när vi börja bli lite trötta så gick vi till mitt rum och tjötade ihjäl oss sen blev det sleepideepi! Lyckad kväll helt enkelt!

Idag är det ju alla hjärtans dag, happy valentines day då eller vad man säger hehe ;P Vad ska ni hitta på idag?
Jag tycker den här dagen är lite överskattad faktst..men iofs kan bero på att jag är singel, kanske till och med skulle kännas underskattat om jag hade en pojkvän? Yeah whatever jag har ju redan min kära partner Itman! Mamma frågade vad jag skulle hitta på idag på alla hjärtans dag och då sa jag att jag ska fira den med Itman och mamma frågade "Haha jasså, så Itman är din pojkvän?" och jag svarade såklart "Ja fan!" haha, ja, så ikväll blir det att jag hänger med min soulmate at my place, sen kanske vi går ut en sväng i hjällbo med några vänner, det är upp till vädret hehe..
Meeeeen nu måste jag iallafall S.T.O.R-städa! =( Orkaaaaar inte, har inte städat ordentligt sen mamma åkte iväg, en gång damsuga jag vardagsrummet och hallen sen pallade jag inte mer, eller..det var till och med Nina som gjorde det o inte jag haha!
Nej men nu kommer ju mamma hem imon och då måste det var skiiiinande rent!
Detta är vad jag måste sysselsätta mig med dom närmaste timmarna:
Plocka undan alla grejer
Bädda sängarna
Diska
Damsuga
Damma
Skura golvet
Tvätta toaletterna

eeh..kill me?
När jag blir står ska jag ha en personlig städerska!
Tänkte köra med en maxtid..typ att jag ska göra alt det här inom 2 timmar, går mycket snabbare då..annars kan jag hålla på hela dagen!
Okej då kör vi, klockan är snart halv 4, halv 6 ska jag redan vara klar, och klockan 6 ska jag vara duschad fräsch och fin!
Yes, får se om jag klarar det här då! Nu blir det världens snabbaste frukost hehe..Klara färdiga gåååååååååååååå höhö

PUSS









Juste, frågorna från frågestunden - Jag lovar att om kommer upp imorgon (a)!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: