Gona

Onsdag

Kategori: Allmänt

Fyyyyfan va onödigt! Jag kunde legat hemma i sängen istället..vi gjorde typ INGENTING, eller lite gjorde vi då men dom få punkterna vi hade kvar kunde vi inte göra förrens genomgången imorgon..så ja hann knappt sitta där i en timma innan jag vände hem igen..blää!! Men någonting gott kom ur det hela ändå! Jag träffa min gamla mellanstadie-lärare på min skola! Hon stod där inne och hon ba "NÄMEN KOLLA, MARIGONA!! KÄNNER DU IGEN MIG??" jag kände igen henne direkt, kunde inte sätta fingret på vad hon hette (är väldigt dålig på namn) men ja kände igen henne! Hon va så söt, hon sa tusen gånger hur glad hon var över att se mig..påväg mot bussen prata vi en hel del..hon var där med sin kollega för att utbilda våra lärare haha, kul att min mellanstadielärare utbildar mina gymnasielärare hahaha lät roligt tyckte jag..men iallafall, hon sa också att hon var så glad att se mig där, hon var stolt över mig hehe, hon sa "gud va glad jag blir o se dig här på donner, för jag vet ju vad för poäng som krävs för att börja här!" så blinka hon med ögat till mig haha sötaste, och jag kände mig så braaaa (jag går ju trots allt i en av Göteborgs bästa skolor, lite stolt får jag ändå va ;D) sen prata vi om Itman också o Sanet..oh vilken nostalgi..hon hade inte glömt namnen på någon i min familj, frågade hur alla mådde osv..fan, jag saknar mellanstadiet..och definitivt högstadiet!! Folk tycker att man ska ta vara på gymnasie-tiderna, jag personligen tycker att man ska ta vara på högstadie-tiderna..fyfan va kul vi hade då!

Aja, nu tänkte jag fixa lite i köket..ser ut som ett bombnedslag eftersom mamma är iväg hos doktorn idag hehe..Sen ska jag nog laga lite lunch och ligga och titta på TV!
Ikväll jobbar jag sorgligt nog, menmen kanske händer något skoj där idag =) Ville gå på bio ikväll eftersom jag fick en sånhär biobiljett som går ut idag av Mirna..men ingen jävel vill med på bio idag ju! Tråkmånsar haha ;P
Imorgon slutar jag efter lunch. runt 12 nångång!!! wihuu..mitt lov börjar alltså om mindre än 23 timmar!! hahaha gud vilken tönt jag är..nej men imon blir skoj, då ska jag över till linne och sova över hos geeksen för på fredag ska vi upp tiiiiiiiidigt och ta tåget till FASHION WEEK IN COPENHAGEN, fyyfan va skoj =))

Hörs senare, kisss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: