Gona

Vill man, så kan man!

Kategori: Allmänt

Asså jag vet inte vad det är med mig! Orkar inte blogga alls! Ush, denna bloggtorka ska boort såfort det blir sportlov I swear =)
Idag var iallafall jag, Itman och Totto på en utlandsstudie-mässa på SAS hotell och jag måste säga att efter varje sån här mässa jag går på så lär jag mig någonting nytt! Dom är så himla bra! Pratade lite med olika människor och så kom en riktig sköön amerikan fram till oss och ba "why aren't you girls up there walking that runway" (det var massa projekt som visades så det var några misslyckade "modeller" som gick på en catwalk) haha och vi står där och asgarvar med värsta smilit och I was like "we wish" o han ba hahaha "no, why do you wish? you would do a hell off lot better job then those!" ahaha såå jävla skön. Jag älskar amerikaner, dom är bäst!

Vi fick ha sånna här töntiga nummerlappar på oss haha ;P

På tal om amerikaner..idag på jobbet hade vi en vild diskussion om min framtid, hela stället tog av sig sina hörlurar (telefonjobb) och plötsligt slank alla in i diskussionen..asså ja HATAR när folk kör med den här "ja var också sån, men sen jag insåg dt inte så lätt lalal" "dröm vidare" "vänta tills du blir äldre du kmr se du kmr inte vilja åka längre" MEN FUCK OFF HELT ÄRLIGT!! Jag brukar inte vilja ta fram min kaxiga sida med meningen men när sånna här människor dyker upp jag blir så arg! Satt en tjej där ett år äldre än mig och ba "men ååh när jag gick i tvåan va ja också sån men nu i trean ja ändra mig lalala du kommer ändra dig" assså ja höll på o flippa över faktist. Tänkte ba Vafan, bara för att ni är misslyckade dumhuvuden som inte vågar följa sina drömmar så försök inte trycka ner mig!! Vem fan bryr sig att du också va som ja när du gick i tvåan? Du är ju svagare än mig, du vågar inte drömma stort, du är helt enkelt en fegis som inte vågar vidga dina vyer. Och massa andra där stod och tjöta bara, en sa "om ja vill bli pilot nu ja kan inte bara bli" han är lika gammal som jag, jag sa till honom det fan klart du kan bli! Om du går in för det helhjärtat så klarar du det! och våran coach was like man måste vara realistisk i sina drömmar jag vill dra till månen men jag kan inte..o ja sa samma sak "DU KAN åka till månen, om du verkligen vill" för det kan han ju! Så länge det är möjligt så går det! Ja menar om du vill sitta på moln så kommer det ju inte gå för att det är omöjligt men att åka till månen, det har man ju gjort, så det ÄR möjligt!
För jag anser att det är så, vill man något helhjärtat så kan man klara det! När jag var klar med min föreläsning så sluta det med att alla hade den inställningen hahaha, alla ba ja det är fan sant lalal..asså det är en sak att påverka yngre, men när man lyckas göra det på äldre då känns det fan bra!

Iallafall, på tal om jobbet nu då så blev jag bjuden på väääärsta festen på Hard Rock nu på lovettttt, HOUSEPARTY!!! Fyyfan, och GRATIS DRICKA!! Yeah, snacka om vilt..och killarna som organiserar den var värsta på och jaaa du måste komma lalala, och jag var också på tills jag kom på att jag bara är 17 HAHAHA!! Ja, jag glömde att jag faktist är toooo little, så synd :( ville veeerkligen gå..dom stod där och fundera och fundera på om jag likna någon (låna legg)..tror inte dom kom på någon tyvärr hehe =/
Menmen..får göra massa annat roligt på lovet så jag slipper tänka på att jag missar det där!

Efter mässan blev det lite shopping och så träffa vi Mirna och efter en stund Nina och chilla lite med dom sen stack dom hem och vi satte oss på mäci för att Itman skulle ringa till mitt jobb för en intervjue haha, and she nailed it! Hon ska på intervjue på måndag!!! Jag håller tummarna här va! Men där satt vi iallafall i någon timme eller två sen blev det en liten shoppingrunda och sedan var jag iväg till jobbet, där var det då chill och ganska roligt ändå faktist..när jag kom hem såg jag att min söta mamma städat mitt rum och bytt lakan och grejer haha vilket innebar att jag var tvungen och hoppa in i duschen direkt, så nu sitter jag här, fräsch och mätt! Ska snart lägga mig..ska till skolan imorgon och träffa min ekonomi-grupp, vi har ett stort arbete om marknadsföring som ska in snart och vi har lite kvar och göra =)

I nästa inlägg kommer lite skoj! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: