Gona

Naten e mir

Kategori: Allmänt

Åh, läst ut my girl-magazines, tvättat av masken, smörjt in ansiktet med ögoncreme och nattcreme och kroppen med Kiwi&Fig-lotion, druckit klart den underbart goa smoothien/milkshaken och målat naglarna fina! Mina fina pyjamas som jag gav mig själv i julklapp har jag också tagit på mig! mmm allt är nytvättad, jag, pyjamas och lakan..älskar doften av nytvättat! Nu ska jag faktist lägga mig! Ja, tänkte försöka sova tidigt ikväll så jag kan komma upp pigg och glad imorgon (mycket tveksamt) tänkte packa ner träningsväska o lägga ut kläder till imorgon redan nu så jag slipper stressa sen, ja tänkte köra med träning efter jobbet =)
Nej nu blir det borsta håret och tänderna (inte med samma borste jag lovar haha), göra iorning träningsväskan och grejer and than I'm ready to fall asleep infront of my lovley TV!
Bilder från igår får komma upp imorgon istället då apan Natascha vägrar skicka nu..(rätt åt dig att du ramla igår!! HAHA) & era kommentarer svarar jag också på imorgon! Om ni upptäcker massa stavfel i det här inlägget är det för att mitt tangetbord är påväg mot strejt igen så den hoppar över bokstäver o grejer haha ;)

Goodnight my lovers!


  

Kommentarer

  • NATASCHA säger:

    VILL ÄTA DIG SÅ SÖT DU ÄR BABE HAHAHAH KOLLA VILKEN STOR BEBBIS ALLTSÅ HAHAHAHAHA !!

    TE DUA MAJMUNE <3

    2009-02-22 | 09:59:40
    Bloggadress: http://taschas.blogg.se/
  • Mia säger:

    tidigt? 1:95 du e rolig hehehe

    kram

    2009-02-22 | 12:13:54
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här: