Gona

Två APOR i en smäll

Kategori: Allmänt

Har precis käkat, plockat undan i mitt rum, sminkat mig och tagit på mig..Ska strax iväg in till stan och möta upp min majmun (=apa) Natascha =) Vi ska köpa lite ansiktsmasker och grejor och sedan va hos mig och ha det mys! Känner på mig att det kommer bli en massa tjöt i mun på varan då vi inte träffats på ett tag haha.

Kom hem från Shabbu runt 4 och då blev det piroger direkt, va inte ens hungrig men va bara så himla sugen på snabbmat haha, fast nu får jag ont i magsäcken (magkatarr, you can't eat fat!) fan menmen Natascha kan nog lindra min smärta på något sätt hehe..

Nu måste jag verkligen gå, kommer massa bilder från dagen/kvällen sen!
Vad ska Ni göra denna fredagskväll förresten? Hoppas ni också hittar på någonting kul =)

PUSS!


Natascha & Jag ett tag sen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: