Gona

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Oh gud, sömn är så himla underskattat!! Påväg hem från skolan idag råka jag somna i bussen och vagnen flera gånger, vaknade av att ja märkte att ja råkat somna, o ja kunde verkligen inte hålla mig vaken! Mina ögonlock bara ramlade ihop, shit det var så jobbigt kändes som världens längsta resa, när jag kom hem hann ja inte med någonting annat än och byta om till pyjamas och krypa ihop i sängen..skulle jobba idag men fy får jobba på torsdag istället, hade ingen energi kvar i kroppen!

Ikväll är det fest på Gamlestan (Kosovo firar 1 år) men jag ska nog inte dit, lite sån där bond-fest you know haha..lite mer för the under-class people eller va ja ska säga hahaha, nej gud låter som en diva, men vadå..jag tycker det är viktigt att inte dyka upp på vilka fester som helst! Jag väntar hellre till den 28 då det blir fest i Malmö!
Nu ska jag ner i sängen och sova igen, behöver plocka upp massor av energi! Hörs senare då kommer lite bilder från dagen och så "Dagens outfit"!

Puss på er!

Kommentarer

  • Egzona säger:

    fan va snygg blogg du har! :)

    2009-02-17 | 20:27:26
    Bloggadress: http://xoonushe.blogg.se/
  • Helena säger:

    var jobbar du nånstans? :)

    2009-02-17 | 20:51:54
  • rita säger:

    jo, jag håller med om att måndagar känns tråkiga. tråkigt att inte kunna äta glass ;)



    hoppas du får kul på Gamlestan! :)



    kram <3

    2009-02-17 | 21:02:23
    Bloggadress: http://ritas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Helena: Jag jobbar på Provoice, jobbar som telefonist då alltså haha :P

    2009-02-18 | 23:39:50
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: