Gona

The Hills

Kategori: Allmänt

Okej det blev icke som planerat! Jag fastna framför datorn, såg att min vän Nina skrivit på sin blogg att säsong 5 av the Hills är ute snart och det såg så otroligt spännande ut! Så jag var tvungen och gå in på mtv.se och kolla på dom avsnitt jag missat av The Hills säsong 4..blev ju en del eftersom den visas på väldigt opassande tid! Lördag klockan 5-6 nångång, vem har tid då fan? Jaja, jag hade missat så mycket märkte jag! Men nu är det bara att vänta in säsong 5 wuhu kul haha ;D
Nu sitter jag i badrock med blött hår och jag har 40 minuter på mig att: äta, klä på mig, torka håret och platta! Shit tror ni ja hinner? We'll se about that! Klockan 5 måste jag hemifrån till jobbet! Får bli shopping en annan dag tyvärr..

Hörs sen!
 
Här har nu trailern på säson 5 av The Hills!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    heej!

    Vad tycker du att jag ska lägga in videoklipp om på min blogg?<3 tacksam för svar! :)

    2009-02-25 | 19:50:52
    Bloggadress: http://cuitelinnea.blogg.se/
  • Allt Om The Hills. säger:

    Är du ett fan av the hills? då ska du absolut kolla in min blogg!

    2009-03-18 | 21:19:37
    Bloggadress: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här: