Gona

Strömavbrott

Kategori: Allmänt

Okej seriöst det här e inte kul längre, nu ser jag suddigt med det här ögat!!! Ush va läskigt jag får blinka 50 gånger i sekunden för att kunna se =( måste ringa och boka akuttid på vårdcentralen imon, åh jag som ville vara med på ekonomin imon!! Men förhoppningsvis får jag en tid då jag hinner gå maybe..får se, men detta måste kollas upp fort iallafall för det här e ba läskigt..

Påtal om läskigt, här satt jag för någon timme sen med lampan på i rummet och TVn på med hög volym och så sitter jag och chattar på msn med hög musik på och så plötsligt slocknar bara allting! Och självklart springer jag ut från mitt rum direkt o möttes av min syster som skrämmer mig i korridoren, det var kolsvart! Och då gapa o skrek alla att det är strömavbrott i hela Hjällbo..och då börjades det med en jäkla massa sms hitan o ditan, hahaha mirna och shabbu var livrädda..hahaha höll på o dö av garv (fastän jag innerst inne också var lite smårädd) och så hör man polisbil och ser ambulanser o allt va det e efter typ 20 min utan el..shit tänkte jag, folk kan verkligen inte klara sig utan el haha..men så kom jag på, ganska någon stackars gamling som snubblat eller något, då kände jag mig genast elak, förlåt du människa i Hjällbo som fick åka med ambulans idag hehe..Jaja iallafall efter drygt en halvtimma så var strömen tillbaks och jag ska aldrig mer ta den för givet haha..shit, i Kosovo händer det här ofta, hur fan klarar dom sig!?




Läskigt..


I nästa inlägg kommer någonting skoj..som jag blev glad av iallafall hehe (a)
PUSS!

Kommentarer

  • Diijana säger:

    hahahahha typiskt hjällbo .. Konstigt att inte någon försökte göra inbrott igen .. hahahah :D

    Hur gick det hos läkaren,va sa de ?

    2009-02-20 | 15:59:32
    Bloggadress: http://diijanapoljic.blogg

Kommentera inlägget här: