Gona

Stress

Kategori: Allmänt

Ojojoj, tiden bara rinner iväg och nu är jag stressad fan, jag som lovade mig själv att inte vara det idag! Men inte mitt fel egentligen..jag spraang som bara den och bytte vagn femtio gånger för att komma i tid till utbildningen och när jag väl kom dit hade det flyttats fram en halvtimma! Döööh, fick sitta där och tjöta med mina kollegor (HAHA gud va vuxet det låter) och i mötet var vi fast i typ 2 timmar! (inte väntat!) sen promenera jag iväg med en kompis från jobbet till Hard Rock där vi mötte en annan kompis och fixa lite med biljetter och gästlista och så, sen var det banken där jag skulle fixa lite med mitt konto och sen var jag tvungen och gå in i nordstan för och kolla upp om jag kan förkorta min nya guess-klocka som jag ska få hem (dom brukar va väldigt långa när man köper dom) och det gick tydligen! Men..ush ush ush säger jag till Nordstan idag..fyy, det var helt jäkla fullproppad med massa fjortisar..dom såg verkligen ut som djur, alla i sina olika stammar stod dom också, mitt i nordstan och skrek och gapa, oh fyfan hade bara lust och blåsa bort allihoppa till tjotahejti! Såg ut som dom sålde massa sånna här biljetter till alla dessa fjortisfester, som getwet o sånt bullshit you know..jag verkligen avskyr dessa getwet lalala partys..billiga lättklädda tjejer som faller för allt och sliskiga turkar/kurder som är typ 40 år som försöker få något..bläää har man ingen självrespekt!?

Jaja, nuuu kan jag veerkligen inte sitta här och tjöta för nu kom jag precis hem och hemmet är ett bombnedslag så jag måste verkligen städa här hemma, broshan ska ha en massa folk över vid 8, Nina kommer nog snart..och Shabbu kommer efter jobbet..Itman vet jag faktist inte ens själv haha? Vi blir iallafall inte så många vi tjejerna, men ska bli jäkla kul ändå!

Ha dt bra pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: