Gona

Statistics Sweden

Kategori: Allmänt

Hahahaha herregud va pinsamt! Jag är med i Statistiskia centralbyrån där jag får svara på massa frågor för olika undersökningar, och dom hade tydligen inte mitt nummer och nu kom en söt äldre kvinna och ringer på där nere som kommer från Statistiska centralbyrån och börja prata där nere så jag bad henne komma upp och så står jag där i min rosa morgonrock och affrohår och ganska så nyvaken hahaha fyy, pinsamt..tur att hon var så gullig! Hon gav mig en lapp om en Trygghetsundersökning, den skulle jag läsa igenom och sen kommer en av hennes kollegor ringa mig och ta undersökning via telefon haha..visste inte att det var SÅ seriöst förrän hon nu ploppa fram utanför min dörr haha jaja hon fatta väl säkert, hon fråga ju mig direkt "sportlov?" haha ;P

Got to go <3

xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: