Gona

Söndags-shopping!

Kategori: Shopping


Eftersom min kamera inte är hemma för tillfälligt så får dagens shopping bli i webbcam bilder istället!


Köpte någonting som var nödvändigt..


..sen köpte jag någonting som jag fastna för..jag har ju tidigare köpt AROMA Scented Candle (harmony) och den doftar helt underbart! och idag så såg jag att det även finns AROMA Incense Sticks (harmony) så jag var ju bara tvungen! Luktar himmelsk kanel..mums!


Sen så köpte även AUSSIE's hårprodukter! Ja har hört så himla mycket om dom, att dom är rena rama miraklet och då var ju Gona självklart tvungen och testa! Jag tog en 3 MINUTE MIRACLE Reconstructor ( Deep conditioner for damaged hair) som alltså verkligen hjälper till på djupet för riktigt skadat hår och så tog jag en MIRACLE MOIST SHAMPOO (for hair that's dry/damaged/a bit unhappy) och eftersom mitt hår känns rätt så slitet så är detta perfekt! Jag återkommer med resultatet..



Såhär beskrivs dom någonstans på internet iallafall:
"Den sägs vara en helt ny magisk hårprodukt som har gjort succé i England. En av Englands legender inom hårkurer, en ikon som funnits i 30 år men som först från februari lanseras i Sverige. Vogue i England älskar den."

Är verkligen glad över mina inköp wuhu ;D

xoxo

Kommentarer

  • diijana säger:

    hej goniiish .. :D

    Vart finns sådanna och köpa du vet att jag också hjar ganska slitet hår ? Hör gärna av dig om de är bra.puss

    2009-02-09 | 03:01:03
    Bloggadress: http://diijanapoljic.blogg.se/
  • Nin säger:

    Fungera dem bra?

    2009-02-22 | 13:57:17
    Bloggadress: http://niniaa.blogg.se/
  • Nin säger:

    Haha okej :D tack

    2009-02-22 | 21:01:27
    Bloggadress: http://niniaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: