Gona

Sommarplaner..

Kategori: Allmänt

Riktigt onödig dag faktist..en sån där dag som man lika gärna kan kan radera..jag vill ha sommar, solens strålar skulle garanterat att få mig o må bättre! Jag pallar inte med snö och oväder, ush! Oh ja längtar till sommar 2010! Jag och mina vänner har gjort så många planer..den sommaren är ju alla 18 och tagit studenten och då är det ju en självklarhet att vi ska ut och resa ihop! Gud va man längtar..Jaja, nu är det sommar 09 så man får ställa sig in på det än så länge..men not so bad! Ser fram emot den här sommaren också, ska iväg ensam till Kosovo hela sommaren, mamma pappa och dom ska nog vara i Schweiz så jag antar att jag tar ett direktflyg från Sverige till Kosovo istället för Schweiz-Kosovo som jag vanligtvis brukar göra..Ska bli himla kul och komma till Kosovo igen..denna sommar längtar jag extra mycket eftersom jag ska ta en månads (eller mer om det behövs!) körlektioner där..ska lära mig att köra bil helt o hållet i princip för att sedan här inte behöva ta så många körlektioner eftersom jag verkligen inte har någon aning om hur man ens startar bilen..Sen får vi hålla tummarna att Gime också åker ner i sommar! Då fan blir allting dubbelt så skoj! Min faster har ju ett stort fint hus i hennes stad (Mitrovica) eftersom min fasters man e typ guvenör eller vad man säger på svenska i den staden..lite coolt I know hehe..Ja och sen verkar det som vi ska köpa en lägenhet in my hometown (Ferizaj..Min morbror bygger på vårt hus nu men blir nog inte helt klart till sommarn ändå så än så länge är det tänkt o köpa lägenhet..Sen i huvudstaden (Prishtina) har ju faster o hennes familj en liten lägenhet men jag ska bo hos farmor som precis köpt sig en ny lägenhet där..tack gode gud! Gillade inte alls hennes gamla haha..Men ja, ja kommer gå väldigt mycket fram och tillbaka som vanlig när jag e i Kosovo..soft skulle det vara om jag hade körkort redan innan då skulle jag åkt fram o tillbaka själv istället för att hela tiden behöva fixa skjuts (mamma är rädd och släppa iväg mig i taxin där haha..)

Ännu har jag inte bestämt mig när jag vill åka..jag brukar alltid vara borta i princip hela lovet fast på senare tid har jag ändå åkt iväg runt den 20:onde juni..funderar på att göra det nu med..25e typ, så ja hinner chilla med mina vänner lite också..haha orka att jag gör sånna planer nu..i februari =(

yeah whatever, hoppas på en soligare dag imon så kanske ett leende kryper fram från mitt sadface haha, godnatt! puss


My hometown..jättecoolt, dom har ett moské och en kyrka där precis bredvid varan..


Prishtina


Mitrovica

Kommentarer

  • shkurte säger:

    mitrovica, my hometown haha :D

    2009-02-21 | 18:15:33
    Bloggadress: http://skutttis.blogg.se/
  • Melike säger:

    det är asfint där ju!! nu blir jag sugen på att resa!

    2009-02-21 | 23:27:15
    Bloggadress: http://weheey.blogg.se/
  • Tisco Bajraktari säger:

    Mitrovica är bäst !

    2011-04-13 | 10:17:57

Kommentera inlägget här: